Labirintus 3. rész

  • Post author:

Folytatjuk a Labirintus 2. feladatot.

Állítsd be a szereplődet egy neked megfelelő kezdőirányba, és pozícióba. Innen fog minden kezdéskor indulni:

Egészítsd ki a már meglévő blokkot ezzel:

Nálad más számok lesznek, de ne írd át, mert a saját kezdőkoordinátáid azok.

Az áttekinthetőbb munka miatt nevezd át a pálya szereplőt:

Azt fogjuk figyelni, hogy a szereplőnk ütközik-e a pálya valamelyik részével. Ha igen, egyszerűen “tolatunk” egy kicsit. Így a fal áthatolhatatlan akadály lesz.

Most használhatjuk ki igazán a blokk előnyét. Nem kell minden irányhoz beilleszteni, elég egyszer leprogramozni. A blokknak köszönhetően minden irányra vizsgálni fogja:

Jöhetnek a saját ötletek, a fejlesztések!